נושא: מוטות רוחב תאריך: 12/11/2011 10:02:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
האמת שלפני כ-3 שבועות התקנתי כזה גגון על הרכב שלי (סקודה אוקטבייה), היות ואני נמצא המון על כביש 6 השיקול הקריטי שלי היה הרעש ולכן הלכתי על המוטות רוחב החדשים מהסידרה 96X, אני יודע שנושא של רעש הוא אינדיבידואלי לכל רכב אבל בכל מקרה אני מאד מאד מרוצה, שקט מאד וללא רעש רקע בצורה שמעיקה, דרך אגב אחי שלקח לי את האוטו אפילו לא שם לב שיש גגון (או שהוא סתם חירש...) :confused:
|