הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/12/2011 6:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון ק עם תוכן  למה לא תנסה ללכת על אלו?
נושא: למה לא תנסה ללכת על אלו? תאריך: 12/12/2011 6:04:00 PM
מחבר/ת: שרון ק

http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=696&ArticleID=3037&Page=1 למרות שחרגו קצת ממגבלת המחיר שלך אבל אולי עדיף "לגרד" עוד 300 ש"ח ולקבל כבר עסקה משתלמת יותר וכמובן אופני שכוך מלא שבאמת יעזרו לך להנות בשטח.


חזרה לפורום