נושא: הן טובות אבל חרג יותר מדי תאריך: 12/12/2011 9:04:00 PM
מחבר/ת: גל ק
אמרו לי שלהתחלה עדיף ז"ק בשביל טכניקה,וה3600 זה כבר כשהוספתי כסף המחיר המקורי היה 2850 והצלחתי לגר עוד 750 שקל אני לא חושב שאצליח עוד. יש עוד הצעות??? ומבין אלא שהצגתי מי הכי טובות?? ממש תודה על העזרה אשמך לעוד דעות
|