הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2011 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל ק עם תוכן  אני חשבתי על זה ואני לא פוסל את זה
נושא: אני חשבתי על זה ואני לא פוסל את זה תאריך: 12/13/2011 3:26:00 PM
מחבר/ת: גל ק

אני חשבתי על זה ואני לא פוסל את זה אבל בכל זאת אני רוצה לדעת אם לא יהיה יד שנייה טובות לתאריך שאני צריך,אז אני מבקש בבקשה מהדגמים שציינתי מה הכי מתאים לסוג הנסיעה שלי???
ובכלל הם מתאימים לסינגלים ול AM ????
תודה רבה אבל על העזרה :)


חזרה לפורום