הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2011 10:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב חגואל עם תוכן  מוט כיסא reverb
נושא: מוט כיסא reverb תאריך: 12/13/2011 10:35:00 PM
מחבר/ת: יריב חגואל

אני מנסה לראות איזה מוט מתאים

אופנים SantaCruz Blur LT 2008 XL והגובה שלי הוא 1.88

שמתי לב שיש לא מעט פרמטרים לבחירה:

כבל חיצוני או דרך השלדה - אין לי מושג אייך להעביר דרך השילדה אז אלך על חיצוני

קוטר 30.9 או 31.6 - פה הבנתי שאני צריך 30.9

ימין או שמאל - אני ימני אז נלך על ימין

באורך קיימים שלוש חלופות 355, 380 א 420 - פה אני צריך עזרה

המוט יורד 100 או 125 - גם פה אני צריך עזרה

אז ... מה נראה לכם שצריך להיות אורך המוט והדרופ שלו ?




חזרה לפורום