נושא: מוט כיסא reverb תאריך: 12/13/2011 10:35:00 PM
מחבר/ת: יריב חגואל
אני מנסה לראות איזה מוט מתאים
אופנים SantaCruz Blur LT 2008 XL והגובה שלי הוא 1.88
שמתי לב שיש לא מעט פרמטרים לבחירה:
כבל חיצוני או דרך השלדה - אין לי מושג אייך להעביר דרך השילדה אז אלך על חיצוני
קוטר 30.9 או 31.6 - פה הבנתי שאני צריך 30.9
ימין או שמאל - אני ימני אז נלך על ימין
באורך קיימים שלוש חלופות 355, 380 א 420 - פה אני צריך עזרה
המוט יורד 100 או 125 - גם פה אני צריך עזרה
אז ... מה נראה לכם שצריך להיות אורך המוט והדרופ שלו ?
|