הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2011 5:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אורך המוט
נושא: אורך המוט תאריך: 12/14/2011 5:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

תלוי באורך הרגל שלך, ובמבנה השלדה. אתה צריך לקחת משהו שהאורך המלא שלו מגיע לאורך המוט הנוכחי שלך, או עובר אותו מעט.
לגבי המהלך - אישית מעדיף כמה שיותר, אבל יש כאלה שטוענים שלא צריך יותר מדי. עניין אישי, ואתה צריך לקבל את ההחלטה שלך. תוכל לבדוק ברכיבה עם המוט הקיים בהורדה ידנית, אם 100 מספק אותך לירידות טכניות.

בהצלחה


חזרה לפורום