הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2011 5:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויקטור אייזיקוביץ עם תוכן  בעיות בברקס האחורי
נושא: בעיות בברקס האחורי תאריך: 12/14/2011 5:17:00 PM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ



לפני שבוע באמצע רכיבה בבן שמן התחלתי לשמוע צפצופים מהברקס האחורי. בגלל שבאותה רכיבה השתחרר לי הגלגל (לא חיזקתי מספיק את ה- QR) חשבתי שהקליפר זז.
בדקתי באינטרנט איך מיישרים קליפר ,מסתבר שזה מאוד פשוט, אז ביצעתי את הפעולה ונראה לי שפתרתי את הבעיה כי כשסובבתי את הגלגל לא היו רעשים ומגע של הרפידות ברוטור.
היום כשהגעתי לקנדה וחיברתי את הגלגל אז היה ממש מגע של הרפידות עם הרוטור.
מבחינה של הקליפר נראה שהרפידה לא חוזרת אחורה ונשארת בחוץ.
שיחקתי בעדינות עם מברג ושחררתי את הקליפר אבל עדיין הברקס היה נוקשה לאורך כל הרכיבה וההשמיעה צפצופים קלים.
מה לדעתכם הבעיה? צריך בלידינג לברקס ההידראולי?

אגב הברקס הוא STROKER HAYES TRAIL.

ויקטור



חזרה לפורום