נושא: מחשבות... תאריך: 12/14/2011 7:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
האם ניסית למרכז מחדש את הקאליפר? יתכן שמירכזת אותו בזמן שהגלגל לא ישב במדוייק במקומו, ואז הוא כרגע לא במקומו.
תוכל לבדוק במבט מעל הקאליפר האם הדיסק נמצא באמצע בין הרפידות. בדוק גם בעת שהגלגל מסתובב - כך תוכל גם לראות אם יש עיוות כלשהו במבנה הדיסק.
בלידינג יכול לעזור, ומכונאי מנוסה יכול בעת ביצוע בלידינג גם לזהות בעיות אחרות (כמו מירכוז הקאליפר, עיוותים ברוטור, בוכנה תקועה וכדומה). אם לא מצאת את הבעיה בעצמך, יתכן שזה הזמן לתת הזדמנות לאיש מקצוע :)
|