נושא: ייעוץ בקניית אופניים יד שניה תאריך: 12/16/2011 3:29:00 PM
מחבר/ת: N
http://www.specialized.com/OA_MEDIA/2005/bikes/05BigHitSport_Blue_l.jpg
תמונה להמחשה.
אופניים יד שניה- דגם שנת 2005 הוא אמר שהוא קנה אותם ב2008 מחיר-2000ש"ח בולם קדמי - Manitou Stance BLunt 150mm, נראה במצב טוב רק שהריבאונד לא הכי.. בולם אחורי - Fox Vanilla R, גם הריבאונד לא משהו מעצורי דיקס קדמי Hayes הידראולי, צריך להחליף שמן ורפידות חדשות מעצורי דיסק אחורי Shimano הידראולי, צריך להחליף שמן ורפידות. הילוכים אחורי- Shimano Deore LX - צריך לכוון אותם.
חוץ מזה אין ממש בעיות שראיתי על האופניים, על השלדה יש קצת שריטות ואין סדקים, צירים בסדר גמור.
קיצר האופניים סבבה רק שצריכים לעבור טיפול אחרי הקניה, שווה לי לקנות אותם? או ללכת על זה http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=133710#Image
תודה
|