טקסט הודעת פורום
| 12/17/2011 11:36:00 PM |
|
נושא: רעשים מכיוון הקרנק תאריך: 12/17/2011 11:36:00 PM
מחבר/ת: אורי שרגאי
קניתי אופני GT I DRIV יד שניה ולאחר מספר שבועות הופיעו רעשים בזמן הפעלת כח על הפדלים תיקנתי בחנות היבואן והחליפו חלקים והוסיפו טבעות מרווח אך הבעיה לא נפתרה מה עושים?
|
חזרה לפורום |
|
|