הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2011 11:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי שרגאי עם תוכן  רעשים מכיוון הקרנק
נושא: רעשים מכיוון הקרנק תאריך: 12/17/2011 11:36:00 PM
מחבר/ת: אורי שרגאי

קניתי אופני GT I DRIV יד שניה
ולאחר מספר שבועות הופיעו רעשים בזמן הפעלת כח על הפדלים
תיקנתי בחנות היבואן והחליפו חלקים והוסיפו טבעות מרווח
אך הבעיה לא נפתרה
מה עושים?


חזרה לפורום