הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/21/2011 11:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  הבהרה
נושא: הבהרה תאריך: 12/21/2011 11:16:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים

לא צריך לגרז, אלו מיסבים סגורים, גירוז רק ידביק לכלוך, הדבר היחיד שצריך זה לגרז קלות את הציר (הבורג הראשי שעובר בתוך המיסב).
קשה לי להבין רק על פי התמונה אבל בגדול (כך זה ברוב השילדות שהתעסקתי) לא נראה לי שהבעיה בדיסקית, הדיסקית אמורה להיצמד למיסב (לטבעת הפנימית) ע"י סגירה של הציר, כך כשהמזלג נע הוא מסובב איתו את הדיסקית, הציר והטבעת הפנימית, כך שהדיסקית לא אמורה להשתפשף, אלא א"כ היה קצת חופש בציר ואז לא היה מה שיהדק אותה לטבעת הפנימית.
המיסבים תקינים? ייתכן והרעשים באים בכלל ממקור אחר.



חזרה לפורום