נושא: עזרה | אום בבית בעייתי תאריך: 12/22/2011 4:03:00 PM
מחבר/ת: שניר רון
אני צריך לפתוח את האום של הקראנק. מכיוון שמסביב לאום יש מין משהוא שמקיף אותו אני לא יכול להכניס לשם את הבוקסה שלי. מה אני יכול לעשות ? האם יש בוקסות דקות יותר (אבל עדיין ברוחב 15mm)?
מצורפות תמונות, תודה מראש.
https://lh3.googleusercontent.com/-jLQX7KTPRvc/TvM1jSeegbI/AAAAAAAAAfw/OkX5A_xDz1o/s576/IMG_1197.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-oI9UdRZgBrY/TvM1ytTN3NI/AAAAAAAAAf0/EvTPZPp9uL0/s512/IMG_1198.JPG
|