נושא: לשימוש שלך- זה יותר ממספיק תאריך: 12/23/2011 3:28:00 AM
מחבר/ת: אור דיין
אני באופן אישי חושב שראלי חברה לא עדכנית/רלוונטית בשוק של אופני ההרים היום, אבל שוב... זאת רק דעתי והעדפתי האישית בשימוש יומיומי לנסיעות לעבודה ואף יותר מזה לא תהיה בעיה תרכב על האופניים- אם אהבת/התחברת ונוחות לך- תקח וצא לרכב ;)
|