טקסט הודעת פורום
12/23/2011 6:10:00 PM
נאור
בניית גלגל
נושא:
בניית גלגל
תאריך:
12/23/2011 6:10:00 PM
מחבר/ת:
נאור
שלום רציתי לדעת האם אפשרי לבנות גלגל מנאבה של אמריקן קלאסיק וחישוק DT SWISS R450
חזרה לפורום