הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/23/2011 6:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור עם תוכן  בניית גלגל
נושא: בניית גלגל תאריך: 12/23/2011 6:10:00 PM
מחבר/ת: נאור

שלום רציתי לדעת האם אפשרי לבנות גלגל מנאבה של אמריקן קלאסיק וחישוק DT SWISS R450




חזרה לפורום