טקסט הודעת פורום
| 12/23/2011 8:22:00 PM |
|
נושא: בניית גלגל תאריך: 12/23/2011 8:22:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
לא צריכה להיות בעיה,כל עוד מספר החורים בנאבה ובחישוק שווה ואורך החישורים שיש לך מתאים לבנייה.
לפרטים נוספים אתה יכול לקרוא את המאמר הבא: http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1238
|
חזרה לפורום |
|
|