הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/23/2011 8:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  בניית גלגל
נושא: בניית גלגל תאריך: 12/23/2011 8:22:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

לא צריכה להיות בעיה,כל עוד מספר החורים בנאבה ובחישוק שווה ואורך החישורים שיש לך מתאים לבנייה.

לפרטים נוספים אתה יכול לקרוא את המאמר הבא:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1238



חזרה לפורום