טקסט הודעת פורום
| 12/25/2011 9:03:00 AM |
|
נושא: ובדפוס משי - הכוונה היא תאריך: 12/25/2011 9:03:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
צריך להשתמש במדבקה על בסיס פלסטיק (ויניל בד"כ) כי הן עמידות. לא להשתמש כמובן במדבקות נייר למיניהן.
בכל דפוס משי יש "טונות" של מדבקות עודף ושאריות שאפשר לקבל.
|
חזרה לפורום |
|
|