נושא: המלצה תאריך: 12/27/2011 7:47:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
שלום אני רוכב על ספשלייז אנדורו. ממש לא הייתי קונה אותם בשביל רכיבות ספורט בעיקר. אופניים אילו מיועדים לרכיבות אגרסיביות על גבול פרי רייד. בולם קידמי 160 ומהלך "6 הרבה מעל מה שאתה צריך לפי הדרישות . אני לא מכיר את טרק אבל לצרכים שלך הייתי לוקח אופניים קלות עם מהלך לא יותר מ"5 ובולם קדמי 120 . לפי המפרט טרק ממש תפורים בשבילך .
|