נושא: שני הזוגות הם אוברקיל לדרישות שלך תאריך: 12/29/2011 5:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אז כל עצה "מלומדת" איננה ממש רלבנטית.
מכלולים יותר טובים? יתכן (לא בדקתי), אבל מה זה משנה. בכל מקרה זה בכמה רמות מעל מה שאתה צריך.
אחת הסיבות שמתחילים לרכב עם אופני כניסה ומשדרגים בהמשך, היא שכל אחד מתפתח לכיוונים שונים. אם אתה רואה את עצמך ממשיך לאורך שנים ברכיבות פארקים בעיקר, וברכיבת שטח מזדמנת פעם בשבוע - אין צורך אמיתי באופניים האלה.
אבל... אופניים קונים לא רק משיקולים מעשיים. אם "בא לך עליהם", אם הם יגרמו לך לרכב יותר, וירחיבו את החיוך שלך ברכיבות, ואם יש לך תקציב - לך על זה..
|