הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2011 10:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור דיין עם תוכן  WTB טובים
נושא: WTB טובים תאריך: 12/29/2011 10:18:00 AM
מחבר/ת: אור דיין

ויש קטע חדש של החברה וגם פה אצל היבואן שאתה יכול למדוד ולהשתמש באוכף לתקופת מבחן ורק אז לבחור מה נוח לך..
לדעתי כדאי לך להסתכל על האוכף הזה-
http://www.wtb.com/products/saddles/racing/valcon/
לפחות זה מה שאני מתכנן עליו(שים לב יש גרסת קארבון/טיטאניום וכו׳)


חזרה לפורום