הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2011 3:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אוראל עם תוכן  אופני gt
נושא: אופני gt  תאריך: 12/29/2011 3:07:00 PM
מחבר/ת: אוראל

רציתי לקבל קצת מידע על אופני gt בכללי ועל הדגם GT AVALANCHE 1.0D 2011 בפרט
מיכיוון ששמעתי שלא מומלץ לקנות gt בגלל שהשלדה שלהם מתעקמת ומתעוותת בקלות
אשמח לתגובות תודה לכל העונים


חזרה לפורום