טקסט הודעת פורום
| 12/29/2011 3:07:00 PM |
|
נושא: אופני gt תאריך: 12/29/2011 3:07:00 PM
מחבר/ת: אוראל
רציתי לקבל קצת מידע על אופני gt בכללי ועל הדגם GT AVALANCHE 1.0D 2011 בפרט מיכיוון ששמעתי שלא מומלץ לקנות gt בגלל שהשלדה שלהם מתעקמת ומתעוותת בקלות אשמח לתגובות תודה לכל העונים
|
חזרה לפורום |
|
|