נושא: באמת תמוה תאריך: 12/30/2011 5:55:00 PM
מחבר/ת: שרון ק
מעולם לא שמעתי על שלדת GT ש"התעקמה". אמנם איני רוכב על אופני GT ומעולם גם לא רכבתי אבל חבריי רוכבים החל מסגנון XC ועד AM . אני יכול לספר לך שגם עם אופני ז"ק עושים איתם הכל !!!!!! בכל מקרה תחליט מה שתחליט אבל קח בפרופורציות נכונות "שמועות" כאלו כנראה מגורמים שאולי רצו למכור סוג אחר של אופניים. בהצלחה :)
|