הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/30/2011 7:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא נותב יסעור עם תוכן  אחלה אופנים
נושא: אחלה אופנים תאריך: 12/30/2011 7:39:00 PM
מחבר/ת: גיא נותב יסעור

יש לי GT שנה והם עובדות די קשה
לא היו לי בעיות, להפך
חוץ מזה שיש איזה 10 שנים אחריות על השילדה אז...

שתישבר :cool:


חזרה לפורום