טקסט הודעת פורום
12/30/2011 7:39:00 PM
גיא נותב יסעור
אחלה אופנים
נושא:
אחלה אופנים
תאריך:
12/30/2011 7:39:00 PM
מחבר/ת:
גיא נותב יסעור
יש לי GT שנה והם עובדות די קשה
לא היו לי בעיות, להפך
חוץ מזה שיש איזה 10 שנים אחריות על השילדה אז...
שתישבר :cool:
חזרה לפורום