נושא: מסכים עם דני תאריך: 1/2/2012 12:46:00 AM
מחבר/ת: Roi Rosenthal
יש לי A3, שנת 2002 ואת הסאריס וזה מתאים סבבה ויציב כמו סלע(גם בשאר הרכבים שניסיתי) 3 זוגות זה קצת יותר מידיי לאוודי
אם יש לך דגם חדש יותר שים לב שהכנף האחורית לא נהרסת מהרצועות העליונות. בכל מקרה כדאי לשים איזה פס דבק או מדבקה או משהו כדי להגן מהמקומות שהרצועות העליונות מתחככות בהן אם אתה רוצה שהרכב ישאר ללא אף שריטה או שפשוף.
|