טקסט הודעת פורום
| 1/2/2012 10:34:00 AM |
|
נושא: אם מי שאמר לך את זה הוא סוחר תאריך: 1/2/2012 10:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אז אל תקנה אצלו שום דבר. סוחר שיש לו סחורה טובה והוא יודע את זה, מהלל את סחורתו שלו, ולא מלכלך על אחרים. מי שמוכן לשקר לך בקשר לGT, ישקר לך גם בדברים אחרים.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|