הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/3/2012 5:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or yochanan עם תוכן  גנבו לי את הכסא.... :(
נושא: גנבו לי את הכסא.... :( תאריך: 1/3/2012 5:46:00 PM
מחבר/ת: or yochanan

מתחת לבית, באזור שממש לא עוברים בו :{

מישהו יכול לומר לי סדר גודל של עלות לאוכף+מוט-אוכף (לא יודע מה המונח המקצועי)?
מדובר באופני שטח של ספשלייזד.

בנוסף, אשמח לעצות בנוגע לאבטחה.. אני ממש שוקל למכור את האופניים עכשיו מהסיבה שאין לי מקום אחר לאחסן אותם :/


חזרה לפורום