נושא: גנבו לי את הכסא.... :( תאריך: 1/3/2012 5:46:00 PM
מחבר/ת: or yochanan
מתחת לבית, באזור שממש לא עוברים בו :{
מישהו יכול לומר לי סדר גודל של עלות לאוכף+מוט-אוכף (לא יודע מה המונח המקצועי)? מדובר באופני שטח של ספשלייזד.
בנוסף, אשמח לעצות בנוגע לאבטחה.. אני ממש שוקל למכור את האופניים עכשיו מהסיבה שאין לי מקום אחר לאחסן אותם :/
|