טקסט הודעת פורום
1/4/2012 6:04:00 PM
omrin nissim
רכבתי עליהם כאופניים חלופיות
נושא:
רכבתי עליהם כאופניים חלופיות
תאריך:
1/4/2012 6:04:00 PM
מחבר/ת:
omrin nissim
זה אופני XC לא מיועדות לשום דבר אגרסיבי ....
חזרה לפורום