טקסט הודעת פורום
| 1/8/2012 10:58:00 AM |
|
נושא: טיפול תאריך: 1/8/2012 10:58:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
שלום בכללי ממליץ לבצע טיפולים לבולמים פעם בשנה . אם עד היום לא עשית אז זה הזדמנות גם לבדוק וגם לבצע טיפול . יש הרבה סיבות לירידת לחץ . במעבדה יבדקו . http://www.thesingletrack.co.il/ http://sheeep.co.il/he-Default.aspx
|
חזרה לפורום |
|
|