הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2012 10:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  טיפול
נושא: טיפול  תאריך: 1/8/2012 10:58:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

שלום
בכללי ממליץ לבצע טיפולים לבולמים פעם בשנה . אם עד היום לא עשית אז זה הזדמנות גם לבדוק וגם לבצע טיפול .
יש הרבה סיבות לירידת לחץ . במעבדה יבדקו .
http://www.thesingletrack.co.il/
http://sheeep.co.il/he-Default.aspx


חזרה לפורום