הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2012 8:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  בעיה בבולם אחורי
נושא: בעיה בבולם אחורי תאריך: 1/8/2012 8:23:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

כמו שזה מצטייר מהודעתך, כנראה שיש בריחת אויר מהתא המרכזי (או לתא האויר השלילי בבולם או החוצה).
מה שיפתור את הבעיה ככל הנראה הוא טיפול לבולם (שכולל החלפת האטמים).

ניתן לבצע ב:
1. "סינגל טראק" - חנות היבואן בבית אורן או אחד המטפלים המורשים שלהם ( "ציודים" במושב סגולה או "ורטיגו" בגעש ) - עלות הטיפול הבסיסי כ-350 ש"ח (לא כולל פירוק הבולם מהאופניים)
2. "שיפ" - צמוד למצמן מרוץ בביל"ו - לא מורשה של היבואן אבל נותן שירות מקצועי ואמין לכל הבולמים בשוק.

לפי הנחיות היצרן יש לבצע טיפול אחת לשנה או כ-100 שעות רכיבה (מה שבא קודם), לרוב מי שמבצע טיפולים עושה זאת פעם בשנה.

בהצלחה :)


חזרה לפורום