טקסט הודעת פורום
1/8/2012 11:09:00 PM
דני פריגל
יש המונים....
נושא:
יש המונים....
תאריך:
1/8/2012 11:09:00 PM
מחבר/ת:
דני פריגל
על איזה תקציב מדובר? מנשא גג או אחורי? אולי לתפוח גרירה?
דני
BCR
חזרה לפורום