הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2012 11:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  יש המונים....
נושא: יש המונים.... תאריך: 1/8/2012 11:09:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

על איזה תקציב מדובר? מנשא גג או אחורי? אולי לתפוח גרירה?

דני
BCR


חזרה לפורום