הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2012 5:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב תורג´מן עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 1/9/2012 5:24:00 PM
מחבר/ת: יריב תורג´מן

יש לי כבר מנשא אני פשוט לא מצליח לחבר אותו כמו שצריך לרכב..שהוא כאמור דייהטסו סיריון.

מדובר במנשא אחורי פשוט אם רצועות.


חזרה לפורום