טקסט הודעת פורום
1/9/2012 5:24:00 PM
יריב תורג´מן
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
1/9/2012 5:24:00 PM
מחבר/ת:
יריב תורג´מן
יש לי כבר מנשא אני פשוט לא מצליח לחבר אותו כמו שצריך לרכב..שהוא כאמור דייהטסו סיריון.
מדובר במנשא אחורי פשוט אם רצועות.
חזרה לפורום