טקסט הודעת פורום
| 1/11/2012 12:15:00 PM |
|
נושא: עדכון תאריך: 1/11/2012 12:15:00 PM
מחבר/ת: motttie lei
תודה על המידע, לפני הכנסת הבולם האחורי לטיפול עשיתי בדיקה קטנה, הוצאתי את כל האויר ממנו וניפחתי מחדש. הבולם הסתדר ועובד תקין. מישהו נתקל בתופעה ויכול להסביר?
|
חזרה לפורום |
|
|