טקסט הודעת פורום
| 1/11/2012 12:19:00 PM |
|
נושא: בעיה בבולם תאריך: 1/11/2012 12:19:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
שאלות: 1. האם כשהוצאת את כל האויר מהבולם הבוכנה נכנסה פנימה לתוך גוף הבולם? 2. הלחץ שניפחת את הבולם גבוה מהנורמלי שאתה מכיר? 3. האם הבולם שומר על הלחץ שלו או שנהיה רך יותר אחרי יום/יומיים/שבוע?
|
חזרה לפורום |
|
|