נושא: עדכון מצב בולם תאריך: 1/11/2012 6:43:00 PM
מחבר/ת: motttie lei
הי, אני בודק את הלחץ פלוס מינוס פעם בחודש-חודשיים. אם יש ירידה ל220-230 אני מנפח לסביבות 250 (העומס על הבולם-כ75 ק"ג). כאשר חשתי שהבולם נחלש בדקתי בבית, לחץ האויר ירד בצורה לא משמעותית ל220. הנחתי שאולי זו הבעיה וניפחתי שוב ל250 אך לא היה שיפור משמעותי. לאחר שקראתי את תגובתך עלה בדעתי להוציא את כל האויר ולנסות "לאפס" את הבולם. כאשר הוצאתי את האויר החלק התחתון אכן נכנס חלקית פנימה. ניפחתי שוב לסביבות 250. לאחר קטע של רכיבה עדיין היה רך, אך לא כמו קודם. תוך כדי הרכיבה הרגשתי שהבולם התחזק והתחיל לעבוד כשורה (גם על פי הרגשה, נראה גם על פי השקיעה שלו ומתיחת הכבל המחובר לBARIANׂׂׂׂׂ). מבחינת הרכות עברו 48 שעות מהניפוח ורכיבה אחת. בנתיים נראה ללא שנוי. (היות והרכיבה היא על שבילים סלולים למרחקים, לא משחק בעוצמות הנעילה. הבולם במצב סגירה די גבוה למניעת בובינג). האם ידועה התופעה של הוצאת אויר ש"מאפסת" אותו? האם קיימת טבלת לחצי אויר מומלצת ע"י היצרן שיש לנפח? תודה
|