נושא: אופניים טובות אבל שים לב שרמת המכללים מאד נמוכה. תאריך: 1/11/2012 10:30:00 PM
מחבר/ת: pink floyd
השלדה טובה מאד, אך המכללים - בדגש על הבולמים - ברמה נמוכה.
אני הייתי קונה את ה 800d ברמת אבזור גבוהה יותר.
ואם כסף הוא בעייתי הייתי קונה משהו יד שנייה מודל 2010-2009 במחיר פחות או יותר זהה.
|