הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/11/2012 10:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  pink floyd עם תוכן  אופניים טובות אבל שים לב שרמת המכללים מאד נמוכה.
נושא: אופניים טובות אבל שים לב שרמת המכללים מאד נמוכה. תאריך: 1/11/2012 10:30:00 PM
מחבר/ת: pink floyd

השלדה טובה מאד, אך המכללים - בדגש על הבולמים - ברמה נמוכה.

אני הייתי קונה את ה 800d ברמת אבזור גבוהה יותר.

ואם כסף הוא בעייתי הייתי קונה משהו יד שנייה מודל 2010-2009 במחיר פחות או יותר זהה.


חזרה לפורום