הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/14/2012 10:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כן, כדאי לעבור ל"29
נושא: כן, כדאי לעבור ל"29 תאריך: 1/14/2012 10:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם אינך רוכב ממש אגרסיבי. לXC, טרייל ואפילו AM ל"29 יש יתרונות ברורים.

מבין הדגמים - גיאומטריה שונה והתנהגות מתלה שונה הם ההבדלים העיקריים. שלושת הזוגות הם ברמה גבוהה מאוד, וההבדלים הם עניין של טעם אישי.
מה שחשוב הוא החיבור שלך לאופניים. נסה לקבל רכיבת מבחן על כל אחד מהם - זה יתן לך מושג ברור יותר.


חזרה לפורום