נושא: ניתן - בודאי. השאלה היא מהן המגרעות? תאריך: 1/17/2012 6:38:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ישנן שתי בעיות שנובעות מהרכבת צמיג רחב על חישוק צר: 1. חוסר יציבות. 2. נטיה מוגברת ל"סנייקבייטס".
על שתי הבעיות ניתן להתגבר בעזרת לחץ אויר גבוה.
השאלה היא - מדוע אתה מעוניין בצמיגים רחבים יותר? אם זה לשם שיפור אחיזה (על חשבון גילגול) - תוכל לקבל תוצאה דומה בשימוש בצמיג בעל מבנה סוליה שונה. אם זה לשם שיפור התגובה שלו לפני השטח - זה יכול להועיל, אבל אז הגדלת לחץ האויר תפגע בתוצאה.
עוד מילה כללית - ישנם הבדלים משמעותיים בין יצרנים ברוחב הצמיגים ביחס למידה הרשומה עליהם.
ובשורה התחתונה - אם לא תנסה, לא תדע. צמיגים הם ממילא אביזר מתכלה, ומחירם לא מאוד גבוה. אין בזה משום סיכון בטיחותי, כל עוד תקפיד על לחצי ניפוח מתאימים.
דרך אגב, אני אישית מעדיף חישוקים רחבים, על פי רוב עוד יותר ממה שמומלץ לצמיגים שבהם אני משתמש. זה יותר כבד, אבל היתרונות האחרים חשובים יותר, בעיני.
בהצלחה
|