הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/17/2012 10:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור רביב עם תוכן  תשובה לשאלתך
נושא: תשובה לשאלתך תאריך: 1/17/2012 10:46:00 PM
מחבר/ת: מאור רביב

קודם כל, תודה על התגובה העניינית והאינפורנטיבית.
לפי ביקורות שקראתי ה-היי רולר ו/או איגנטור של מקסיס מאוד מומלצים.
בכל אתר בארץ ובחו"ל מוכרים רק גירסאות 2.35 או 2.1 (ולא רק בדגמים הנ"ל אלה גם
בדגמים אחרים וחברות אחרות). 2.1 יהיה דק מידי לטעמי אז לכן האופציה היא לגדול ברוחב... אם ישנם המלצות לצמיג 2.25 טוב שניתן להשיג ברשת אני מאוד אשמח
:)


חזרה לפורום