נושא: ועוד טיפ חשוב בשביל שהבולם יאריך ימים תאריך: 1/23/2012 8:27:00 PM
מחבר/ת: IDO NOACH
אחרי כל כמה רכיבת תנקה את הרגליים העליונות(החלקים שחשופים ונדחסים לתוך הבולם) ובייחוד את הגומיות. לנקות זאת אומרת עם חתיכת בד דקה ורטובה- ללפף סביב רגלי הבולם באיזור הגומייה ולסובב. שם יוצא הרבה ליכלוך. בכל אופן רק עם מים ולא עם כל סוג של סבון. לאחר הניקוי קח חתיכת בד נוספת וטפטף עליה שמן. אפשרי שמן שרשרת(אבל שמן אמיתי! לא תחליפי הסיליקון היבשים האלו!) והכי טוב שמן בולמים של אופנעי שטח. תלפף שוב כמו שניקית מקודם ותשמן את הגומיות. אחרי השימון תחזיק הכידון ותדחוס את הבולם פנימה כמה פעמים שהשמן יכנס לחלק הפנימי של הגומיות. אחרי השימון כך שוב את הבד הרטוב ממקודם(עם המים לא עם השמן) ותנקה את שאריות השמן שלא יצברו לכלוך ברכיבה.
נשמע מסובך אבל בפועל לוקח 3 דקות. תעשה את זה נגיד פעם בחודש- שומר על הבולם וגורם לו לעבוד חלק ומדהים.
טיפ נוסף- לילה לפני הרכיבה תהפוך את האופניים שיעמדו על האוכף והכידון. זה יחזיר שמן לחלק העליון של הבולם ויגרום לו לעבוד מדהים ברכיבה.
תהנה!
|