הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2012 12:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  IDO NOACH עם תוכן  אם כך זה פשוט-
נושא: אם כך זה פשוט- תאריך: 1/24/2012 12:39:00 AM
מחבר/ת: IDO NOACH

הדגם היקר יותר מאותו שנתון מגיע עם הRP2

לטעמי ההבדל בין הRP2 לRP23 אינו מצדיק את המחיר. נראה לי יותר הגיוני שיש-פתוח או סגור. אחד לירידה ואחד לעליה. וגם בזה בקושי משתמשים. אני מכיר מעט מאוד רוכבים עם RP23 שבפועל משנים את כיוון הפרופדל בהתאם לתוואי הרכיבה.

חשוב יותר זה שהבולם שאתה קונה יהיה בגרסת הEXTRA VOLUME מאשר יהיה בגרסת הפרופדל כזאת או אחרת. הכוונה היא לבולם עם תא האוויר הגדול שבדרך כלל נותן תחושה יותר ליניארית ונעימה מהגרסה הקטנה שלו ובמקרה הזה גם כנראה מתאים יותר לעבודת המתלה של הטיאוקלי (שוב כי גרסת העלית והסופר מגיעות עם פלואט עם תא אוויר מוגדל).

הייתי מנסה לברר את מידת הבולם שלך מה שנקרא I2I (ולא מהלך המתלה!) ולאחר מכן מחפש בולם בגודל המתאים בלוח הרים\יד 2. יש המון.
בהצלחה!


חזרה לפורום