הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/25/2012 11:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי חיים עם תוכן  למה לא תילך לחנות זה 20 שח עבור העבודה
נושא: למה לא תילך לחנות זה 20 שח עבור העבודה  תאריך: 1/25/2012 11:28:00 AM
מחבר/ת: אלי חיים

למה ליקנות את כל הכלי עבודה


חזרה לפורום