טקסט הודעת פורום
1/25/2012 11:28:00 AM
אלי חיים
למה לא תילך לחנות זה 20 שח עבור העבודה
נושא:
למה לא תילך לחנות זה 20 שח עבור העבודה
תאריך:
1/25/2012 11:28:00 AM
מחבר/ת:
אלי חיים
למה ליקנות את כל הכלי עבודה
חזרה לפורום