טקסט הודעת פורום
| 1/25/2012 3:36:00 PM |
|
נושא: כמה סיבות: תאריך: 1/25/2012 3:36:00 PM
מחבר/ת: yossi m
* כי זה יותר כיף * כי זה יותר זמין. מתי שיש לי זמן אני מחליף, בלי להשבית את האופניים, ובלי הטירחה של ללכת לחנות, לחזור לקחת את האופניים. * כי אחרי כמה זוגות אופניים, זה אפילו יותר זול
|
חזרה לפורום |
|
|