הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/25/2012 3:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yossi m עם תוכן  כמה סיבות:
נושא: כמה סיבות: תאריך: 1/25/2012 3:36:00 PM
מחבר/ת: yossi m

* כי זה יותר כיף
* כי זה יותר זמין. מתי שיש לי זמן אני מחליף, בלי להשבית את האופניים, ובלי הטירחה של ללכת לחנות, לחזור לקחת את האופניים.
* כי אחרי כמה זוגות אופניים, זה אפילו יותר זול



חזרה לפורום