נושא: נפאל!! תאריך: 1/27/2012 1:48:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
קודם כל סחתיין על הרעיון, אני הייתי בנפאל בחורף שעבר, קודם כל מספר טיפים לטיול: תכנס בטאמל (איזור התיירים בקטמנדו) לסוכנויות אופניים ותחפש את סאנטוס הוא נחשב מדריך האופניים הכי טוב, כולם מכירים אותו.. הוא מארגן טיול אופניים של 4 ימים שכולל טיסה לג´ומסון (עיירה ברכס האנפורנה). אתה לא צריך לקנות כלום בארץ!!!!!!!! יש הכל בנפאל זיופים וגם חנויות מקוריות (צריך לצאת מהטאמל) הזיופים מעולים!!!! הציוד מעולה!! טרקתי בקור מטורף והציוד החזיק מעמד.. לגבי נעליים רצוי נעלי הרים גבוהות (רצוי גורטקס) ולא נעלי רכיבה.. מכיוון שלא יהיה לך נוח להסתובב בשטח הרי אתה לא 24 שעות על האופניים, רצוי שק"ש טוב שעמיד לקור (לא להתפשר) לגבי ביגוד (שתקנה שם..) חליפה טרמית (מכנסי גטקס+גופייה ארוכה מנדפת), מכנס טיולים מניילון ארוך שמתפרק לקצר חולצת מיקרו פליז, מעיל פליז רציני, ולבסוף והכי חשוב פונצ´ו נגד גשם (לא מעיל גשם אלא פונצ´ו) זה נראה אולי הרבה אבל קפוא שם (לפחות בעונה שאני הייתי) גרביים שלושה זוגות (2 על הרגל + 1 שמתייבש על התיק אחרי הכביסה) מוכרים גרביים חמות בנפאל לא לקנות בארץ בהצלחה אם תרצה עוד טיפים או רעיונות לטיול דבר איתי
|