הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2012 5:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דביר עם תוכן  נשבר לי ה"אוזן" של המנוף
נושא: נשבר לי ה"אוזן" של המנוף תאריך: 1/28/2012 5:21:00 PM
מחבר/ת: דביר

שלום אני לא כל כך מבין בתחום אבל יש לי אופני gt והמנוף(נראה לי שקוראים לזה ככה) שמעביר הילוכים מחובר דרך מוט כזה לשלדה מין "אוזן" וזה נשבר..
רציתי לדעת האם יש אפשרות להשיג דבר כזה בחנות?
תמונה של החלק :

http://www.siz.co.il/my/mwwlw1ynmjwz.jpg


חזרה לפורום