נושא: נשבר לי ה"אוזן" של המנוף תאריך: 1/28/2012 5:21:00 PM
מחבר/ת: דביר
שלום אני לא כל כך מבין בתחום אבל יש לי אופני gt והמנוף(נראה לי שקוראים לזה ככה) שמעביר הילוכים מחובר דרך מוט כזה לשלדה מין "אוזן" וזה נשבר.. רציתי לדעת האם יש אפשרות להשיג דבר כזה בחנות? תמונה של החלק :
http://www.siz.co.il/my/mwwlw1ynmjwz.jpg
|