טקסט הודעת פורום
| 1/28/2012 6:00:00 PM |
|
נושא: לא רק שאפשר להשיג אלא רצוי להחזיק ספייר תאריך: 1/28/2012 6:00:00 PM
מחבר/ת: שרון ק
ממליץ להחזיק אחד בתיק כלי עבודה כספייר. לא נעים לחזור ברגל עם האופניים בגלל חלק כזה קטן שניתן להחליפו בשטח בקלות ( כמובן אם יש לך כלי עבודה). ;)
|
חזרה לפורום |
|
|