הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2012 8:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  IDO NOACH עם תוכן  קודם כל תתחדש
נושא: קודם כל תתחדש תאריך: 1/28/2012 8:42:00 PM
מחבר/ת: IDO NOACH

1) אופניים כל עבודה. אין מה לנקות אותם אחרי כל רכיבה זה לא תכשיט.
2)חורף, בוץ- מומלץ לנקות אותם.

מבחינת ניקוי:
1)להשתמש בצינור מים בלחץ נמוך. אסור אסור אסור בלחץ גבוהה.
2)להשתמש בנוזל כלים- הכי טוב והכי זול. לנקות את השלדה, את המכלולים של ההילוכים בעזרת מברשת (כמו של צחצוח הנעליים)
3) את הדיסקים(רוטורים) לנקות בנפרד ולא עם אותה מברשת. אסור שייגע בהם שמן!
עדיף עם עיתון ואלכוהול\ספירט
4) לנקות בעזרת חתיכת בד את הבולם ואת החלקים שנדחסים בפנימה. בלי סבון רק עם מים.

שימון:
1)אחרי שהאופניים מתייבשים יש לשמן את השרשרת בעזרת שמן שרשרת ייעודי. כמעט כל מה שמוכרים בחנויות אופניים זה בסדר. אפילו עכשיו בתקופת החורף הייתי משקיע בשמן ייעודי לתנאי חורף שדוחה מים ולכלול. אחרי השימון יש לעבור עם בד יבש על השרשרת על מנת לספוג את שאריות השמן.
2)לשמן את הבולמים כמו שכתבתי בהסבר הקודם.

אם קנית את האופניים בתקופה האחרונה הייתי חוזר אחרי 5-6 רכיבות לחנות על מנת לעשות כיוון הילוכים סופי ומתיחת קבלים. אין מה לחזק ברגים.

טיובלס זה מצויין. כמובן שברכיבה בתצורת טיובלס אתה חייב שיהיה לך בתוך הגלגל כל הזמן חומר נגד תקרים.לפחות 100CC. אם אתה רוכב עם גלגלי 29 תתפלא לדעת שגם פנימית 26 נכנסת לבפנים בקלות.





חזרה לפורום