הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2012 12:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  IDO NOACH עם תוכן  לא ממליץ בכלל לשדרג לDHX אוויר
נושא: לא ממליץ בכלל לשדרג לDHX אוויר תאריך: 1/29/2012 12:54:00 AM
מחבר/ת: IDO NOACH

בולם גרוע ובכלל לא מתאים לרכיבות אגרסיביות


חזרה לפורום