טקסט הודעת פורום
1/29/2012 12:54:00 AM
IDO NOACH
לא ממליץ בכלל לשדרג לDHX אוויר
נושא:
לא ממליץ בכלל לשדרג לDHX אוויר
תאריך:
1/29/2012 12:54:00 AM
מחבר/ת:
IDO NOACH
בולם גרוע ובכלל לא מתאים לרכיבות אגרסיביות
חזרה לפורום