הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2012 1:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  הבעיה היא לא באוזן.. אולי משהו אחר??
נושא: הבעיה היא לא באוזן.. אולי משהו אחר?? תאריך: 1/29/2012 1:23:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

הבעיה היא לא באוזן.. אני מחפש מה גורם לה להתעקם כל הזמן.. זה לא יעזור להשקיע 80 שקל באוזן ואז היא תתעקם שוב.. זה בעיה יותר מסובכת ואני לא מוצא את המקור שלה..
מישהו יכול לעזור?




חזרה לפורום