טקסט הודעת פורום
| 1/29/2012 1:23:00 AM |
|
נושא: הבעיה היא לא באוזן.. אולי משהו אחר?? תאריך: 1/29/2012 1:23:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
הבעיה היא לא באוזן.. אני מחפש מה גורם לה להתעקם כל הזמן.. זה לא יעזור להשקיע 80 שקל באוזן ואז היא תתעקם שוב.. זה בעיה יותר מסובכת ואני לא מוצא את המקור שלה.. מישהו יכול לעזור?
|
חזרה לפורום |
|
|