טקסט הודעת פורום
| 1/29/2012 9:40:00 AM |
|
נושא: פילו תאריך: 1/29/2012 9:40:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
יש גם הנחה למילואימניקים על חלקי CNC (היקרים) יש להם גם אוזניים ביציקה.
http://www.facebook.com/#!/pages/Pilo-CNC-Cycling-Parts/172180992820632
|
חזרה לפורום |
|
|