הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייבי עם תוכן  ביגוד ארוך לקייץ תיהיה....
נושא: ביגוד ארוך לקייץ תיהיה.... תאריך:
מחבר/ת: אייבי

שלום לכולם
זוהי תיהיה קרוב לודאי אחת ההמצאות שישנו את עולם הביגוד בדיוק כמו ה - coolmax . ללבוש בגד ארוך בקייץ שינדף את הזעה ולא יהיה חם צריך עדין להמציא. עדיף לרכב בשעות הבוקר הקרירות יחסית ולדאוג לקרמים עם מקדמי הגנה גבוהים במיוחד לאנשים בהירים עם נמשים כמוך למשל שהם בקבוצת סיכון גבוהה.


חזרה לפורום