נושא: הילוכים יוצאים מכיוון תאריך: 1/29/2012 1:14:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
שאלות שיעזרו להבין: 1. אחרי שאתה מכוון את ההילוכים האם הם עוברים חלק (בכל ההילוכים) או שקשה למשוך את הידית של השיפטר? 2. האם גלגלי השיניים במעביר ( ה"פולי" ) מסתובבים בחופשיות? 3. כשאתה בקסטה על הגלג"ש הגדול או הקטן ביותר האם יש נגיעה של ה"פולי" בגלג"שים? 4. תעבור על השרשרת בזהירות, האם יש חוליה/ות קרועה/ות חלקית? 5. מה אתה עושה כשהאוזן מתעקמת? אתה מיישר אותה? אתה בטוח שהיא ישרה לגמרי? היא לא סדוקה?
בנוסף, אתה יכול לצרף תמונות?
|