הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2012 1:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  הילוכים יוצאים מכיוון
נושא: הילוכים יוצאים מכיוון תאריך: 1/29/2012 1:14:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

שאלות שיעזרו להבין:
1. אחרי שאתה מכוון את ההילוכים האם הם עוברים חלק (בכל ההילוכים) או שקשה למשוך את הידית של השיפטר?
2. האם גלגלי השיניים במעביר ( ה"פולי" ) מסתובבים בחופשיות?
3. כשאתה בקסטה על הגלג"ש הגדול או הקטן ביותר האם יש נגיעה של ה"פולי" בגלג"שים?
4. תעבור על השרשרת בזהירות, האם יש חוליה/ות קרועה/ות חלקית?
5. מה אתה עושה כשהאוזן מתעקמת? אתה מיישר אותה? אתה בטוח שהיא ישרה לגמרי? היא לא סדוקה?

בנוסף, אתה יכול לצרף תמונות?


חזרה לפורום